tomenilse.reismee.nl

Rainy Rio!!

Ons eerste verhaal op de site!

We zijn goed aangekomen in Rio de Janeiro! Een klein minpuntje: het regent! Veel!

In een land als Brazilie, waar alles om de mooiste stranden en zonsondergangen gaat, is dat een beetje jammer. We zitten met ons hostel op steenworp afstand van Copacabana Beach, maar daar hebben we nu niet veel aan.... Gisteren zijn we naar Cristo Redentor geweest (het was zowaar even droog), het bekende beeld van Rio. Was heel indrukwekkend, en een goed uitzicht over de stad. De stad die onvoorstelbaar groot is en waar het verschil tussen arm en rijk gigantisch is. Vandaag naar een leuk wijkje geweest, Santa Teresa. Omdat de voorspellingen voor de komende tijd niet heel veel beter zijn (onze Bob Marley achtige hostel gast heeft daar wel een verklaring voor: 'Global warming, you know') gaan we meteen richting het zuiden. Daar schijnt het wat beter te zijn.Morgen gaan we 13 uur in de bus zitten naar Curitiba, daarna meteen door naar Foz de Iguacu.

We komen onze dagen wel door met het plannen van de reis, boekje lezen, als het even droog is de stad in en wat spelletjes.

Jullie houden de foto´s tegoed en hopelijk hebben we de volgende keer meer mooie verhalen te vertellen!

Liefs, Tom en Ilse

Bert

Hey Pils en Tom, wat een verassing een reisverhaal in mijn inbox! Super leuk om te lezen hoe het met jullie gaat. Jammer van de regen, maar de zon pak je vast en zeker nog vollop mee! Ben benieuwd naar de foto's!
Geniet ervan en veel plezier en avontuur,

X Bert (Steef dus :))

Carlijn

Sjesus! Zal je net zien. Vertek je met je hele hebben en houden naar de andere kant van de wereld regent het daar nog harder dan thuis! Gelukkig heeft je jaarclub aan dit soort momenten gedacht... Jiba!
xx

Japie

Ik hoop dat jullie niet aan die rastafari hebben verteld dat jullie met het vliegtuig zijn gekomen....

Eefje

Eén troost: Hier regent het ook nonstop! We leven mee...
Heel veel plezier nog daar! xx

Lara

Ow, wat k*t... tja regenseizoen....:-(
Hopelijk in het zuiden wat meer zonneschijn, dat hebben jullie wel verdient na al dat klussen!

Veel plezier nog!
Kus Lara

petra

hey ilse
één troost, door al die regen zal de foz nog indrukwekkender zijn!! plzr

Cécile

Hoi Ilse en Tom,

en dan hebben jullie natuurlijk geen parapluie of regenjack, dat wordt echt lekker nat! Het kan alleen maar beter worden. Veel succes met de busreis, maar jullie hebben met de vliegreis al een beetje zitvlees kunnen kweken.

Veel plezier
Cécile/mama

Amanda

Ah jullie hebben nog een paar maanden in het vooruitzicht, komt helemaal goed met die zon :). Wel super leuk dat jullie er al een verhaal hebben opgezet! En ik heb nog goed nieuws Ilse, we krijgen namelijk geld terug van de Nuon, dus je krijgt binnenkort een paar eurootjes bij op je bankrekening gestort!

Heel veel plezier!
x amanda

Bert

Wow! Wat een mooie foto's! Ik zie dat het weer in Argentinie beter is! Lekker hoor, hier is het -5! Brrrrrrr.
Have fun!

birgit en huub

Wij gaan vandaag richting foz, jullie net missen waarschijnlijk. Benieuwd wat jullie daarna gaan doen, wij zitten aan Montevideo te denken. Of Florianopolis.

In ieder geval tot in Buenos Aires!
Bir en Huub

Ome Dre tante Lia

Hoi Ilse en Tom, wij willen jullie uit het witte Nederland een heel goed en gezond 2010 toewensen. En uiteraard nog heel veel reisplezier.